Publicitate voit socanta – mult prea simplu !


Am vazut azi publicitatea „ascunsa” la Dacia Duster . M-am gandit mult : sa postez …. ?  Sa nu postez acest link … ,  dat fiind contextul , in final se face publicitate la un produs românesc , am avea tot interesul sa ii facem publicitate …

Avem oare dreptul MORAL de a face publicitate ORICUM ? Avem dreptul moral de a ne injosi minimizandu-ne valorile pentru un scop pur publicitar ?

Sigur , in viziunea machiavelica „scopul scuza mijloacele” dar , oare nu se va pierde mai mult pe termen lung comunicand prin astfel de simboluri ? Este socant cu cata usurinta voita se folosesc „asii in comunicare”de simbolurile provocator negative ca sa ii faca pe altii sa se intereseze de produselor clientilor lor !  Sigur , inteleg stilul de comunicare „socheaza ca sa obtii un raspuns ” este poate cel mai simplu mijloc de a crea un buzz , a vinde , a satisface clientul , a face bani in final. Efort minim , efect garantat , client servit , eficace si eficient . Cele 2 parti contractuale sunt servite . Dar efectele colaterale ?   Buzzul este creat pe spatele cui ? Si cu ce urmari ? In curand se va vorbi de produsele romanesti (daca nu se vorbeste inca …) ca de acele produse „in lipsa de altceva pe bani mai multi „. Si despre romani ca despre acei taranoi incapabili sa utilizeze un vocabular civilizat in comunicare.

Cu astfel de tactica de atac , slabe ne sunt sansele de a iesi vreodata din mediocritate …Parere pur personala .

O reflectie lansata in cadrul grupului de intiative pentru Promovarea Romaniei.